suomenkultaseppienliitto.fi - Vuoden kultasepät

suomenkultaseppienliitto.fi
.fi > suomenkultaseppienliitto.fi

SEO audit: Content analysis

Language Error! No language localisation is found.
Title Vuoden kultasepät | Suomen Kultaseppien Liitto
Text / HTML ratio 52 %
Frame Excellent! The website does not use iFrame solutions.
Flash Excellent! The website does not have any flash contents.
Keywords cloud ja Suomen Liitto Kultaseppien Vuoden Tarkkanen Mika ry sen nähdäksesi JavaScripttuen Tarvitset spamboteilta sähköpostiosoite suojattu Tämä Jukka valittiin Suomi kultasepäksi
Keywords consistency
Keyword Content Title Description Headings
ja 23
Suomen 15
Liitto 12
Kultaseppien 12
Vuoden 10
Tarkkanen 8
Headings
H1 H2 H3 H4 H5 H6
Images We found 4 images on this web page.

SEO Keywords (Single)

Mika Tarkkasen 2 0.10 %
Lisätietoja Suomen 2 0.10 %
ry p 2 0.10 %